Pages

Wednesday, February 13, 2013

[MOVIE] Juvana (2013) SDTVRip AVI & MKV & RMVB


Sinopsis
Filem ini adalah kesinambungan dari drama TV popular JUVANA yang telah disiarkan di TV3 dan memenangi anugerah Drama Rantaian TV Terbaik Anugerah Skrin 2011. Ia memaparkan kisah Botak, Apek, Ayam, Kicap, Panjang dan Daim setelah Wira Bakti ditutup.
Daim yang telah dibebaskan cuba memulakan kehidupan baru dan menyambung persekolahannya.  Namun, sejarah hitam hidupnya tidak memberi laluan mudah untuk Daim membina hidup baru. Daim yang juga bekerja sambilan sebagai buruh binaan juga tidak lepas menjadi tumpuan di tempat kerjanya hanya kerana kisah silamnya.
Botak, Apek, Ayam, Kicap, Gaban dan Panjang pula telah dipindahkan ke sebuah sekolah juvana lain, Sekolah Indera Sakti untuk meneruskan tempoh hukuman mereka. Di sekolah baru itu Botak mula akrab dengan Apek serta yang lain.  Namun, mereka menjadi sasaran Lan Todak lakonan Sharnaaz Ahmad, ketua samseng sekolah itu hingga mencabar semangat setia kawan di antara mereka. Apakah peristiwa yang berlaku seterusnya di sekolah permulihan itu? Bagaimana Botak berubah dan menginsafi segala perbuatan silamnya? Apa yang terjadi kepada Daim? 

FORMAT : Audio Video Interleave (.avi) Matroska (.mkv) | Real Media (.rmvb)
GENRE : Action
FILE SIZE : avi - 698MB mkv - 361MB rmvb - 252MB
LANGUAGE : Malay 
SUBTITLES : Malay
FANS RATING : 9.0/10
CAST : Zahiril Adzim, Johan Asari, Syazwan Zulkifli, Sharnaaz Ahmad, Shafie Naswip 

JOM DOWNLOAD!!!
***Credit to jieazzmovie.net***

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.